fredag 27 juni 2008

Snyggt jobbat Albin!

Jag var bara inne på toa kanske 2 minuter och hör då en hund tugga på nått hårt, kommer ut till tvrummet och möts av en Albin med svarta ben och stora svarta fläckar på parketten. Tog ifrån han pennan och torkade fläckarna. När jag gör detta hör jag nya ljud från köket, kommer ut dit och möts av en syn som jag sent ska glömma.
Golvet i halva köket var helt svart!! Tog Albin och Hedda och satte i duschkarbinen, stängde om dom och gick och torkade i köket. Jonas får ta det sista när han kommer hem....
Tillbaks till knäppgökarna i duschen, märkte att Hedda hade bara gått i det så hon blev snabbt ren. Värre med Albin, fick skrubba rejält...
Jag kan bara säga så här jag snart skriver vi allt på dator för det spelar ingen roll vart man lägger pennorna och varför ska de ALLTID göra så här dagen innan utställning??

Näää nu måste jag sätta fart, Karoline kommer om ett par timmar....

3 kommentarer:

Anonym sa...

Albin kanske försöker säga dig något... ;-)

Hoppas jag inte missar Albin i grytet ikväll!

Anonym sa...

Tur du har en gosse som håller dig sysselsatt!För jösses va trist du skulle ha det. Lycka till i helgen. Kram

Anonym sa...

Jag lovar dig kusinen, det är inte lättare med barn ;-)