onsdag 4 juni 2008

Snart flyttar Hedda hem till oss

Igår när Maria kom och hämtade mig för en tur till grytet berättade hon vilken som är vår Hedda. Min favorit Nikki!

Ja grytet igår... Jag vet inte vad som rör sig i Albins huvud, kanske är det inte nått alls för han fattade inte ett skit.. Ja ja det är bara att ta nya tag och så hoppas jag att han har huvudet med sig på fredag när det är avslutning på viltspårkursen.

Idag var jag med när Hedda och hennes syskon skulle besiktigas. Jag tycker nog allt det där chipnålen ser äcklig ut, grov och valparna är så små. Men Hedda sa inte ett knyst och sprattlade inte heller, vår duktiga lilla tuffing!
I undersökningsrummet var det rätt häftigt sa Hedda, man kunde gömma sig bakom alla fodersäckar och bita i dom. Man kunde också hitta skojiga saker på golvet. Men vi ska inte berätta hur Hedda och Margit (ja Heddas syster heter faktiskt Margit) såg ut när dom kom fram från gömställena, vi lovade ju Per att inte berätta ;-)







"Vi håller våra tummar och tassar för en viss Tant Uppfödare! "

3 kommentarer:

Anonym sa...

Förstår att du längtar... Kul att det var din favorit. Har du inte några fina bilder att visa på raringen?

Anonym sa...

Menar du på fullt allvar att du inte ställer upp som hejarklack???? ;-) Ja, ja, Susanne P är ju där, så hon får väl heja för dig också.

Ska bli kul att få se bilder på Hedda!

Anonym sa...

Självklart, det borde jag faktiskt komma ihåg.