torsdag 19 juni 2008

Midsommar

Idag är hundarna de söta och snälla hundarna de brukar vara så nu är de inte gratis mer ;-)

Vi har efter en hel del övervägande bestämt oss för att inte åka på WDS, orken och lusten räcker inte riktigt till. Jonas är alltid trött i och med hans sömnapné och en sån resa lär inte göra det hela bättre precis.. Det känns mycket roligare det jag tänker göra istället! Givetvis ska jag vara på plats och se när Foxfire debuterar!

Nu ska jag fortsätta städa, "moster" och hennes gubbe kommer hit i kväll eller imorgon och firar midsommar med oss.

Hedda hälsar och önskar sin bror lycka till nu när han ska flytta hemifrån!

Förresten, nu är datumet spikat för anlagsklass i viltspår, jag måste ta tag i mina nerver. Jag är inte nervös är jag ställer hund, varför ska jag vara det nu då? Jag ska ju bara gå i en skog och hålla i en lina *intalar mig själv*

Nä som sagt, dax att börja sanera huset *S* Hedda har dragit fram alla leksakerna på golvet så jag fr nog börja där...

Ha en trevlig midsommar!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Nu börjar du hajja vad som är viktigt i livet Ida :-) :-) ;-) Fast du kolla väl på mej och Puff oxå även om inte vi är med i nåt gammalt foxlag. Det var iaf jag som uppfann dom, ska nog kräva lite royalties... Jag har semester snart så då kanske vi vill komma över och fika lite. Kommer inte va i Skåne så mkt men några dagar iaf.

Anonym sa...

Vad bra att de beter sig idag =) Hos mig är det dock kaos idag!

Anonym sa...

Hej kusinen!

Hoppas att ni har haft en riktigt underbar Midsommar. Ska snart natta mig eftersom jag ska upp tidigt imorgon och jobba 7-21 *pust*

Kraiz!

Anonym sa...

Tråkigt att ni inte åker till WDS, men vi (laget Firefox´s) är ju glada för tillskottet till hejarklacken!

Vi håller alla tummar och tassar för att Albin fixar anlagsklassen!

Nu är det väl snart dags för fler bilder på "jätteflocken", speciellt på Hedda! ;-)