onsdag 25 juni 2008

Albin skriver några rader

Ja det är väl klart Albin kan skriva ;-)

Nu har Hedda varit här rätt länge, jag är inte så bra på tid så jag vet inte men ibland känns det som för länge. Som när jag ska vila midag efter att jag lekt henne trött då ska hon bara bitas och vara dum. Fast jag säger bara till henne när hon är riktigt dum och riktigt dum är hon när hon biter mig i de ädlare delarna på mig.

I helgen var det midsommar, det betyder att det kom gäster hit som bodde i en stor bil som var som ett hus. Selma ville bli adopterad av dom och gjorde sitt bästa för att smöra i sig. SÅ fånig brukar inte Selma vara, Matilda var bara som vanligt och trodde att alla skulle ge mat till henne. Hon tror att allt som går att äta är hennes....Fast sånna är både Hedda och Selma... De tror att de får ta min mat hur som helst också, men då säger jag fula ord och håller fast dom! Men jag bits inte för jag är minsann en snäll gosse!
På dagen efter midsommar kom Lakrits och Russin och Tant Karoline hit. Hedda fick leksaker i den där töntiga tjejfärgen. Men jag får leka med dom leksakerna iaf mn det blir pinsamt om nån skulle se det....

På fredag ska jag och Lakrits ut och åka bil rätt långt, jag ska skälla grävling och på lördag ska jag vara snygg och gå och stå snyggt. Sen ska vi nog skälla grävling igen. Ibland är det kul att skälla grävling och ibland behöver jag liksom tänka efter om det är kul eller om det är fånigt... Jag funderar på om Selma och Matilda kan passa Hedda i helgen.. Det är ju jag som sköter det annars....

Näää nu ska vi vila midag, Hedda har somnat och det gäller att passa på. Rätt vad det är vaknar hon igen och är ett monster!

Puss från Albin

1 kommentar:

Anonym sa...

Albin, du är en riktig lirare på att skriva!!! Lycka till med helgens uppdrag men smutsa inte ner dig för mycket....