onsdag 18 juni 2008

Gratis hundar!

Bara ta för er! Albin och Hedda får ni dock inte ta, de har nämligen inte gjort så mkt fel.... Jag var inte på lysande humör när jag vaknade. Men blev bättre när jag och Hedda varit i Linnekulla, dock vände det lika snabbt och det har bara blivit värre och värre sen jag kom hem.

Det började med att jag skulle sätta upp en rullgardin, först blev det bara fel och fel och fel, sen ramlade den ner och slog sönder allt i fönstret. Till slut gick det bra, kommer ner och hela soffan är fullt med plast och någon har dessutom hostat upp eller kräkt plastbitar. I soffan ligger en fd bankdosa och de skyldiga sitter i brevid och drar i en av mina kokböcker, kan säga så mycket som att de skyldiga är svart/vita... Ut med alla dumma hundar i trädgården, Selma och Matilda hade riktigt spel och rejsade och försvann runt husknuten, kallade på dom och tillbaks kommer bara Selma, går närmare och ser Matilda på vägen rätt långt bort! Slänger in de andra tre i hallen och tar på mig bättre skor och går ut, möter en skamsen lite halt Matilda på vår uppfart...
Nu tänker jag inte göra mer idag mer än att gå ut med bara Albin och Hedda, Albin jagade mullvad när Matilda försvann. Han vill kanske göra klart det...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ojdå, jag som tyckte att mina (läs Benji) varit på sitt sämsta uppförande idag, men det var nog värre hos dig...

Anonym sa...

Ojoj förstår att du inte orkar städa med en sådan dag..

Anonym sa...

HAHA... förlåt att jag skrattar, men känner så väl igen det på min egen hund! :P Ibland är hon världens snällaste, men ibland är jag såå nära att sätta ut en annons på blocket. Fast bara nästan..