onsdag 29 oktober 2008

Världens bästa Albin

Som sagt, Albin har ju varit lite svår att ha lös. Han får för sig att springa i väg i bland. Jonas tränade honom en hel del när han gick sjukskriven. Så efter det vågade jag fortsätta, så idag såg jag att han hade vilt i näsan (han gjorde som när vi spårar och det kommer vilt) han försökte rymma. Jag skrek i med ett NEEEJ, han "hörde det inte" så ett till NEEEEEEEJ och vad händer han bryter rymningsförsöket och kommer till mig!! Mattes duktiga Allebalbin! Han fick en massa godis och så hade jag liiite is i magen innan jag kopplade upp honom! Kanske har det ramlat ner en eller annan polett på honom nu, kanske iaf!

Selma har varit i diskmaskinen när jag fyllde den, så hon ser inte ut som hon borde. Så henne måste jag fixa till, kan inte ställa ut en hund som ser ut som en scones. Eller kan jag det och bjuda domaren på thé till? Då kanske det går bra? Får fundera på saken....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bra jobbar Albin!! Jag har alltid trott att du ska kunna vara lös, visa nu matte det oxå!!
/Karoline

Anonym sa...

Väntar spänt på berättelsen om helgens äventyr. Jag vet redan, men så kul att läsa och se bilder. Hoppas vi kan ses nästa vecka. Kram