måndag 6 oktober 2008

Dummy i huvudet (dum i huvudet)

Nu har hästarna flyttat från våra ängar, ÄNTLIGEN sa Selma. Inte för att hon ogillar hästar, inte alls! Hon tycker om hästar. Särskilt gillade hon hingsten Herkules som var här i våras! Hon hånglade med honom! Men det ska va små hästar säger hon!
Är det nått Selma tycker om är det att springa fort och det gör man bäst där på ängarna! Så nu får hon äta mer mat vilket är det Selma tycker allra mest om, hon förbränner hur mycket som helst på att bara springa.

Hela familjen, till och med katten var ute på ängen i helgen. Jag hade en dummy med mig som jag kastade och Selma fick kampa med den. Tyvärr råkade Jonas stå i vägen och jag fick in en fullträff rätt i pannan! Det är vid sånna tillfällen man inte ska skratta, men jag kunde inte låta bli ;-) Det roligaste har varit när han har gnällt över sambomisshandel, det låter som han säger att jag har kastat honom dum i huvudet vad nu det skulle betyda*S*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker Jonas verkar ha det lite svårt, sambon är inte alltid riktigt snäll mot honom... ;)

Ida&terrierna sa...

Jag är visst snäll, jag kan väl inte jälpa att han ska sätta huvudet precis där jag ska kasta dummy. Jag tycker han ska vara glad, tänk om det varit en död and eller nått ;-)