onsdag 11 november 2009

Livet.....

Jag är inte på topp nu.... Livet är inte så himla enkelt! Men det är inte mycket att göra åt, det är bara att försöka gilla läget och försöka härda ut och förstå....

Men det finns människor som gör mitt liv roligare och enklare. Förutom Anders som verkligen finns där, som vet vad han ska göra när jag inte kan fokusera på rätt saker, som tröstar och förstår. Han är helt enkelt underbar! Jag är så lycklig över att han finns i mitt liv, lyckligare har jag aldrig varit!
En annan är en person som inte funnits i mitt liv så länge, men hon har redan en egen och alldeles speciell plats i mitt hjärta. Hon är otroligt bra på att lyssna och förstå. Jag kan för första gången i mitt liv säga att jag har en svärmor jag verkligen tycker om och det är underbart!!

Nu ska jag ställa mig i köket och baka, muffins med choklad och rosa strössel ska det bli!

2 kommentarer:

Cathrine Jonsson sa...

Snörvla lite lagom i muffinsbaket =)

Hoppas ni snart har vägarna förbi oss - annars får jag väl ta mig i kragen och skicka ett inbjudningskort =)

Krya på er och njut av varnandra! Ni är så fina ihop.
KRAM

Lekpedagog sa...

Låter gott gottigottgott med muffins.