torsdag 29 oktober 2009

Jag har varit hos hos mina barnbarn!




Igår morse när Anders var avlämnad på jobbet styrde jag mot Tormestorp och kusin!
Därifrån åkte Anna, Tova och jag mot Ljungbyhed.

Zelma såg riktigt glad ut att se mig, och jag var glad att se henne! Det var så kul att få se hennes och Albins barn! Dom var så himla fina, pälsarna har de då inte fått av sin far iallfall.
Han har ju inte mer än tre strån på hela kroppen (ja ja jag överdriver lite då) De hade tjocka fina pälsar och nog syns det att det finns gott om mat på den ömma modern!

Dom har förresten fått namn nu, Annika har verkligen fått till det ;-)
Zebbe Albinson
Zeke Zelmason
Zofia Zelmadotter
Självklart har jag fotat men ni får vänta lita på bilderna... ;-)

Sen styrde vi vidare mot Väla där vi brände rätt många timmar och en del pengar! Albin har bidragit på sitt sätt till hushållet. Jag köpte en matta till matsalsbordet för "hans" pengar nämligen.
Så idag ska jag städa här och sen piffa till det lite. I kväll är det möte på jobbet sen blir det myskväll med film för det orkade jag inte igår. Huvudet höll på att explodera, jag tål inte att shoppa kanske;-)
Tack kusin för en himla trevlig dag men nu ska det väl inte behöva dröja flera evigheter innan det är dax igen för att ses!!

Så vill jag gratta Albins "gudmorr" Kia och hennes sambo Jonas(Jag smsade med Kia under hela tiden jag väntade på att Albin skulle födas så hon utnämde sig till gudmorr och har sen bidragit med presenter som en gudmor gör) till deras lille son som ville ut redan nu, en månad för tidigt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så himla söta,när jag blundar så kan jag känna hur dom luktar.Albin hälsar!Vi längtar efter dig Selma!Kram Mormor Susanne!

Cathrine Jonsson sa...

Har ni mattor på bordet hos er? Då förstår jag att Albin tog saken i egna XX och fixade till ordninen =)

Underbart söta små liv och väldigt coola namn på dem! Bra jobbat!


Kram