söndag 29 november 2009

Jag VET!!!

Jag vet att jag har världens bästa Hedda, en helt underbar liten hund som kan det mesta!
Jag vet att hon KAN spåra, jag vet att hon är duktig!
Jag vet att hon är vår lilla stjärna som gjort allt som på räls!

Men igår kom Heddas och min första motgång. Det blev ett abrubt uppvaknade för mig! Vi har verkligen glidit på en räkmacka innan!!
Jag vet att det inte är märkvärdigt men eftersom allt bara rullat på och att hon har klarat och gjort allt klockrent jag utsatt henne för. Jag vet att hon bäst, det är inget jag egentligen tvivlar på! Hon är den finaste och bästa! Det låter kanske konstigt, men inte en gång har jag tvivlat på henne. Jag har alltid trott att allt ska gå vägen, jag har aldrig tvivlat så som jag gjort på Albin. Ja jag vet att det är ju konstigt, men hade det varit med Albin igr hade jag nog inte reagerat så. Det hade jag med i beräkningarna, men med Hedda har det gått så spikrakt HELA tiden. Hon har varit för bra för att vara sann. Men nu har jag smält tredjepriset och jag vet att vi snart är i hamn! Hon är självklart vår allra klaraste stjärna som ligger oss så varmt om hjärtat!
Så tro inget annat, jag har inte tappat tron på min allra bästaste Hedda!!!

Inga kommentarer: