måndag 30 november 2009

Helvete också!

Idag skulle vi först till Biltema och handla åt Tobbe innan vi körde till Tingsryd för att byta hund med mamma.
Vi blev lite sena för Biltema hade ju inte sakerna där som skulle ha dom. Men vägen var ju bred och fin hade stängsel så jag körde på.
PoOFF så står det en polis(kärring) på vägen, bromsade men inte f*n hjälpte det.
Sa till Anders att jaha det var det körkortet... Lörde 121 km/h på 90 vg så mycket riktigt, jag har numer inget körkort, DYRA böter och en massa krångel!
Men redan har jag märkt att jag har underbara arbetskamrater som ställer upp trots att jag egentligen får skylla mig själv! Tusen tack för dom! Ja tror jag att den blivande sambon han är ju inte dum han heller ;-)
Så när det här är över hur lång tid den nu ska ta så kan jag verkligen vara lycklig för att jag har folk runt mig som ställer upp!!

Nu ska jag pussa lite på min Albin som har kommit hem igen från sitt kollo! Selma har flyttat till Småland nu, hon är min men bor hos mor och far! Det blir så bra så och hon får bli så bortskämd som hon bara kan!

4 kommentarer:

Lekpedagog sa...

Det var inte roligt! Varken med böter eller körkortet. Du ska vara rädd om dig!!! Grannen har precis fått sitt lämplighetsintyg till att få börja övningsköra igen, efter att ha blivit av med sitt körkort på ett år. Det är ganska surt. Hoppas det ordnar sig snart.

Kram Anna

Heddas uppfödare sa...

Är detta du? ;)

"En gripen för pistolhot
efter trafikbråk på väg 21
HÄSSLEHOLM 16:07
En person greps efter ett bråk som uppstod mellan två trafikanter på väg 21. Den gripna misstänks ha hotat den andra trafikanten med pistol."

Ida&terrierna sa...

NÄÄÄÄÄ jag minns inte vad vägen heter jag körde på men det var i Blekinge i nån j-a håla som heter Bengtshoka....

Cathrine Jonsson sa...

Bentshoka är ett ställe du aldrig kommer glömma och säkert köra omväg till en början. Hoppas du snart får veta tiden du ska vara som den längtande tonåringen att få fylla 18!! ;) skämt och sido, skönt du har goa vänner i din närhet som stöttar dig. kramar