torsdag 19 november 2009

Vilket helvete!!

Anders och jag har inget flyt just nu, jo med oss är det ju bra.
Det är bara sämre med allt vi tar oss för!!
Bilen dog. Ingen ström eller telefon här hemma igår!
Anders fick låna sin pappas bil som fastnade på vår gräsmatta.
Vi har 1½ kubik ved som ska staplas och det måste göras idag.
Hur som helst tack vare Heddas underbara uppfödare som alltid ställer och och hjälper till när man behöver det som bäst så kom bilen loss och Anders kom till jobbet. Tusen tack för hjälpen!!! Ett mer riktigt tack kommer en kväll framöver när vi bestämt tid!!

Nu ska jag stapla upp den sista veden, sen fixa till här inne och så ordna med mat så det finns när mannen i mitt liv kommer hem. Vår dag borde ha varit trevlig men det har mest varit lerig och jävligt så jag hoppas att den kan sluta bättre än den varit iaf!! Jag ska göra mitt bästa för att den ska bli det iaf!

Nu ska jag sluta detta med att bli lite känslosam innan jag ger mig ut och går loss på veden..
************************************************
Några ord, ett par rader till Anders
som fyller mitt liv med kärlek och glädje
som gör mig lycklig
som gör att jag mår bra för första gången på mycket länge
som gör att jag kan le även när livet gör allt för att jävlas med mig
som alltid finns i mina tankar
som får mig att tänka klart när jag famlar i mörkret
som lärt mig vad riktig kärlek är
som gör mig stark och trygg
som jag aldrig vill mista
som jag älskar mer än vad jag trodde vad möjligt!

*************************************************

2 kommentarer:

Cathrine Jonsson sa...

Det är kärlek det

Vad gjorde ni på gräsmattan och körde?

anneli sa...

Så känner jag fortfarande för min Janne!