måndag 11 maj 2009

Selma har åkt på semester

Jag har haft min "lillebror" här i helgen alltså mamma och pappas hund. Idag kom de och hämtade honom. Så fick jag hjälp med staketet, det är lite kvar med det kan jag och Martin fixa lätt. Snart är det Albinsäkert! När mamma och pappa åkte hem följde Selma med dom, det är lite tomt här utan min knasiga Selma med hon har det bra!
Det blir nyttigt för henne att vara i väg på egen tass!

Fick ett tråkigt besked idag, det är verkligen så ledsamt!
http://www.expressen.se/Nyheter/1.1565466/minicirkus-bodil-hittad-dod

1 kommentar:

Anonym sa...

Idas mamma sa:Hej Selma har det bra,bara lite vimsig har svårt att göra det hon ska.Är väl för mycket att titta och lukta på.Tråkigt med Bodil,har sett henne ett par gånger.En fantastisk människa med djur.Så synd att andra människor inte kan och vill förstå en så här unik människa.Det borde funnits plats för fler som Bodil.