fredag 18 juli 2008

Vinnande koncept?

Det är ju klart att Linnekullas Lärkfalk ska delta på Linnekullas utställningsträning men så började jag fundera... Det finns en till liten hund i det här huset som verkligen behöver tränas dvs Selma. Så Jonas och Selma ska också vara med, kanske kan det vara ett vinnande koncept? Jag lyckas inte med henne, hon ser bara ut som Charlie Chaplin (det har hon från sin stelbente far tror jag, jag har iaf inte sett hennes mor bete sig på det viset)Det blir intressant att se om det funkar bättre med Jonas.
Jonas har ju faktiskt varit med på handlerkurs innan, och han har ställt Matilda och pikade sen mig i flera månader att han lyckades bättre än vad jag gjorde så nu är det upp till bevis om han kan bättre än jag!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Säkert ett vinnande koncept ;).