onsdag 3 oktober 2007

Sol idag!

Det känns som det är varmare än vad det var stora delar av sommaren.. Jag har altandörren öppen och hundarna ligger där ute i solen. Undrar vilken färg de siktar på att bli....

Jag är ledig idag, jobbar inte förrens på fredag kväll. Men så jobbar jag både fredag och lördag kväll. Men det gör inte så mycket. Det är nästan helgerna som är det roliga...

Albins hörntänder sitter som berget, han tycker inte att det är så himla skoj när jag trycker på dom men han står ut iallafall.

Har inte kommit fram till ifall jag ka åka på den där foxterrierträffen, det vore kul iofs men jag har både kurs och utställning dagen innan...Får fundera lite till.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller på och lirkar med Benjis hörntänder också och de sitter jättehårt på honom också. De nya har ju stuckit en bit, så jag vill gärna ha bort de gamla snarast. En har jag fått bort, så nu återstår bara tre.

Vill gärna se några bilder på "seriefiguren" och lillasyster?

Anonym sa...

Klart du ska åka på träffen! Du kan ju sikta in dej på att bara fika ;-)