måndag 15 oktober 2007

Ny vecka igen

Tiden går så himla fort, är väl för att man håller på att bli gammal... 2½ år kvar till 30...

Den här veckan jobbar jag inte mycket heller. Bara idag. Dessutom ska jag ta ut lite av min injobbade tid för annars får jag bara sitta och glo på jobbet och det är rätt meningslöst.

Den här veckan ska jag utställningsträna Albin. Det är ett bra tag sen sist han hade det kopplet på sig så det kan behövas en påminnelse hur man ska göra. Så måste han snyggas till och öva att stå stilla på bordet.Han ska ställas ut på lördag, ska bli spännande!

Matildas kurs i lördags gick jättebra, hon var taggad och ville verkligen jobba. Tyvärr kan vi inte gå nästa gång men jag får igen det på en annan träning.

Ska bättra mig med kameran och ta lite nya kort. Fick kort på Albins halvsyster för nån dag sen, de är lika sin mamma båda två.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag köpte den på Rusta för 3 år sedan och tyvärr har jag inte hittat den igen, varken på Rusta eller i någon annan affär. Tack och lov är det bara snöret som dödats hittills. Vill gärna att den varar länge...