onsdag 10 oktober 2007

Kursavslutning i kväll

Japp ikväll är det dags för avslutning. Trist att det redan är slut. Jag är mer effektiv när jag går kurs tränar jag bara själv är jag inte lika noga. Dumt men sant...
Ska bli spännande att se hur vi lyckas ikväll, det är inte alltid att Matilda har alla hjärnceller med sig. Ibland fattas det ett par som är viktiga...

Skulle träffat min kusin idag, men hon fick hoppa in och jobba. Men vi gör ett nytt försök på fredag.

Ska in till stan och luncha med Jonas, när jag kommer hem igen ska jag och Albin ut i skogen. Det är inte så fint väder idag, synd.

Selma ska följa med ikväll, hon sa att hon ville det ;-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken klubb är det ni hänger på?

Anonym sa...

Nu i efterhand ångrar du nog promenaden med Albin haha...Hoppas han blev ren och fin igen.

Vilken tur att Selma bestämde sig för det :)

Ses om ett par timmar!