måndag 29 oktober 2007

Tiden går fort...

Jag hinner knappt med...
Har varit så himla mycket här på senaste tiden. Har inte haft tid och ork till något...
Jonas skulle opererats i torsdags men det blev inställd för han var sjuk, hoppas att det inte dröjer allt för länge innan han får en ny tid.
Jag har inte heller mått bra, men det har nog vänt nu tror jag. Jobbade i helgen iaf.

I slutet av veckan åker jag, Albin och Selma till Småland. På fredagen ska jag förhoppningsvis bli klippt. Föredrar att göra det hos min frissa jag haft länge. Har inte blivit nöjd de gångerna jag klippt mig i Skåne. Så blir det en sväng på utställningen i Växjö innan jag ska på IKEA. Avslutar kvällen hos min kompis Hanna i hennes nya hus.
Lördagen blir det att stiga upp tidigt. Jag ska möta Cathrine tidigt, hon ska ställa Niilaz.
Söndagen ska Albin ställas, det kommer nog inte gå så bra. Han är i staketåldern...

Nu ska jag göra lite nytta innan det är dax att åka till jobbet...

Inga kommentarer: