fredag 19 oktober 2007

Albin ett halvår

Tiden går rysligt snabbt, känns inte som så längesen jag gick och väntade som en osaling ande på jobbet att jag skulle få ett sms att det kommit valpar. Efter nån timme kom det ett mms på en valp och det var Albin fast det visste jag ju inte då.

Igår var vi och hälsade på Annika, allstså Albins och Selmas uppfödare. Träffade Selmas föräldrar och kullbror och Albins mamma. Selma ser ut som en myra jämfört med sin kullbror. Får hoppas att hon inte blir så jäkla liten. Liten gör ju inget men en myra är ju inte kul ;-)

Imorgon ska Albin ställas ut och på söndag ska jag på foxträff, blir en bit att köra men det gör inte så mycket.

Idag är det en jättehärlig höstdag, Matilda och jag ska ut i skogen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha det så trevligt på söndag med alla foxar. Du och Susanne får rapportera till oss andra som inte kan vara med.

Anonym sa...

Skulle ju skriva grattis till Albin också...