tisdag 25 september 2007

Albin är stor nu!

Ja nu pinkar han om en vuxen hane. Oftast iallafall.

Albin och jag vill passa på att gratta hans halvsyster i Norge till certet och BIR! GRATTIS GRATTIS Torild och Maje!

Selma har jag fått för mina synder tror jag, hon är tuff, framåt och är på precis allt här hemma. men hon blir nog hund hon också ;-)

Nu när Albin och Selma leker så ser Albin ut som en seriefigur eller nått. Tänderna som är lösa lossnar på löpande band och han spottar ut en efter en... Skönt när det är färdigt bytt sen.

Igår satte vi upp lampor i de flesta rum, så nu är vi beredda på hösten och mörkret.

Förra veckan kom vår soffa, tyvärr var det fel ben med. Men de pengarna som vi betalat för benen får vi i presentkort där. Tror jag ska åka och utnyttja det imorgon innan jobbet. Ska bli kul att shoppa lite prylar till hemmet.

Idag har jag bokat boende på Gotland. De brukar ta slut så fort så vi ville va ute i god tid och få ett bra boende. Det här verkar perfekt! Jag är inte ute efter att få en hund med endast cert på den ön den här gången *S* Men något gör ju inget ;-)

Inga kommentarer: