tisdag 18 september 2007

Ikväll hämtar vi Selma!

Nu är det nära! Ska bara jobba några timmar först sen ska vi hämta Selma. Ska bli så spännande men en till liten!

Lika mycket som jag ser fram emot ikväll ser jag fram emot helgen.
Det finns ingen som har min biologiska mormor att tacka för mycket.
Jag har aldrig träffat henne, är väldigt glad för det.
Men en sak kan vi tacka henne för. Hon fick 6 barn!
Ett adopterades bort, de andra fem blev fosterbarn eller fick bo hos andra släktingar.
När jag var 11 år dog min biologiska mormor, tre av hennes döttrar firade då..
Det säger en hel del.
Mamma tog kontakt med sina två systrar hon fick reda på att hon hade då och vi har sen dess väldigt bra kontakt.
Den bortadopterade hade de dock ingen kontakt med. Inte förrens 13:e maj i år! Så på lördag ska vi för första gången träffas allihop. Det ska bli så häftigt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsanhoppsan! Jag vet inte om jag fattade den där mormorberättelsen, det känns som om det skulle va lite mer ord här och där... Känns bra att du kommit på ett namn till hunden iaf, jag har ju lite problem med sånt ;-)

Anonym sa...

Lycka till med lilla Selma, vilket förresten är ett jättebra namn.