torsdag 13 september 2007

Ska jobba i natt


undrar om jag kan sova då... Jag jobbar normalt sett inte natt utan jag jobbar senast till 21 om det inte är nått särskilt man gör med de boende. Det är sovande natt, hoppas bara jag kan sova...

Matilda och jag började kurs igår, jätteskoj var det! Jag har saknat folk att träna med och någon som talar om när man gör fel...

Nu ska jag köra in till stan och äta med Jonas, så ska jag äntligen få tummen ur och köpa ett nytt halsband till Albin om jag nu hittar nått.

I eftermiddag blir det hundträning, apporten och raka sättande med Matilda. Får se vad jag ska hitta på med Albin...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nja dom räknar liksom med det där. Tror det blir mer kvälls- och helgjobb dom närmsta veckorna men jag biter ihop för jag har fått ledigt två dagar till VM så jag kan inte börja gnälla förrän efter ;-) Och så kan jag ju spara mina övertidspengar till en ny kamera.

Anonym sa...

Hejsan Svejsan!

Full rulle är det och lite till blir det säkert när den lilla också studsar in. Hoppas vi hinner ses på onsdag.

Kramar från Kalmar