fredag 26 september 2008

Tass och dårhusrapport

Jag mår mycket bättre idag, att få inhalera igår hos doktorn gjorde susen! Jonas, han är som innan typ, världens segdragna sjuka tror jag.
Albins tass är mycket bättre idag, man kan ju bli fundersam för mindre. Men förmodligen är det precis så som vår veterinär säger att det är en sträckning och när han då använt den blir det överansträngd. Idag kan man knappt ana att han går orent om man inte tittar supernoga. Men han använde knappt tassen igår så.

I natt har det varit mycket lugnare, Rasmus skällde vid 1 i natt men det var nog Olga som gick utanför. Sen var det tyst ända tills morgonen då Albin vaknade, då började det hojtas från Rasmus och Matilda. Så det är vi mycket nöjda med!

Idag ska jag till posten med klubbtidningarna, handla måste också göras. Sen blir det nog rätt tidigt ikväll, samling inför mh´t vid 7.30 imorrn. Rapport från mh´t kommer söndag kväll. Jag jobbar dygnspass lördag till söndag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Skönt att ni börjar må bätre, iallafal större delen av familjen, och att Rasmus hittat sin plats i sitt tillfälliga hem.
Hoppas det går bra på mh:t imorgon.

Ang Granngårdsannonsen tror jag att det är nya regntäcken, men kanske samma hund som tidigare. Det är en "Albin" tecknad brun fox.
/Karoline & MFF