torsdag 11 september 2008

Spöken i skogen!

Hedda andas ut! Hennes proffshandler(ifall det kör ihop sig med fox och border) har nu kommit till sans och följer med oss på en liten resa senare i höst. Jag lovar att ha kakor med mig ;-)

Ikväll har Hedda och jag varit på Linnekulla, det är alltid lika trevligt. Hedda har träffat sin syster Margit och så har vi spårat. När det var Heddas tur hade det kommit spöken i skogen, och den där klöven den var såå otäck i skogen så hon blev lång som en tax. När vi väl kom tillbaka till gården var läget helt annorlunda.. Men hon spårade iaf noga! Det kommer nog bli så bra så bra bara spökena inte är i skogen!

Efter spårandet och lite bordträning så blev det fika och sån där ljusbrunaktig rälig dryck, det konstiga var att jag tyckte inte att det smakade räligt idag! Är det ett tecken på att jag håller på att bli vuxen eller vad? Jag vet inte men lite häftigt är det ;-)

Så nu måste jag kolla om vi har några sånna glas man dricker whiskey ur. Är man född i glasriket så är man! Jag tror bara vi har några fula Jonas har fått på nån utbildning eller nått. Sånna har jag gömt undan i en bananlåda nånstans. I vitrinen får inte fulglas bo!

Tack Herr och Fru uppfödare samt Margit med husse för en trevlig kväll!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du har ju glasen Hedda vann!

Tack själv för en trevlig kväll!

Ida&terrierna sa...

Till Heddas uppfödare: Men de där glasen tycker jag är ljuslyktor, tror jag iaf....

Anonym sa...

proffshandler! inte illa med både PT och PH! håller tumme för helgen. kram