tisdag 30 september 2008

Regn och rusk!

Jisses vad jag skrattade igår åt stackars Jonas. Han skulle göra en undersökning i natt och ha en ny typ av snarkmätare. Den hade sensorer på flera ställen på huvudet, så han hade en sån där söt nätmössa. Det roliga var att han hade varit och fått på sig den redan vid 15-tiden på eftermiddagen. Tänk er själva och gå omkring med den hela eftermiddagen och kvällen.

När han kom he rån sjukhuset idag så åt vi frukost, scones och varm oboy. Kaminen var tänd också och vädret ute var riktigt ruggigt.

I eftermiddag ska jag jobba, innan dess ska jag kolla runt efter lämpliga tårtbottnat att baka. Ska bjuda på tårta på torsdag.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hyser full sympati för honom, har ju varit med om samma sak. Hoppas det blir nåt bra resultat av det. Vi hörs

Anonym sa...

Var är bilden? Jag som hade sett framemot att få se den i stort format...
Tårtan blev god!
Häls Karoline & MFF

Anonym sa...

Var är bilden? Jag som hade sett framemot att få se den i stort format...
Tårtan blev god!
Häls Karoline & MFF