onsdag 19 maj 2010

Stackars Kotten

Idag på morgonen så satt jag i lugn och ro och drack thé och plötsligt blev det ett jävla liv utanför. Albin lät som han gör i gryt, INTE bra tänkte jag och tittade ut. Fick syn på honom, han hoppade upp och ner och fram och tillbaka och skällde som en galning på nått som låg på marken.
Så jag gick ut, tyvärr råkade jag få med mig lilla fröken mördare också....

Såg när jag kom fram till den rabiata Albin att det var en igelkott han hittat, fick bort honom från den men då kommer ju Hedda farandes och skulle se till så kotten döden dog! Fick bort henne också och kollade till kotten som var hel men jävla arg! De mordiska hundarna slängde jag i duschen......

Dax för jobb nu! Hoppas vädret håller uppe för vi ska iväg med några boende och grilla i kväll.

Inga kommentarer: