fredag 7 maj 2010

Fixat päls och ledig helg

I förmiddags kom Heddas Maria och levererade toapapper ;-) Vi hade glömt att köpa och det blev liksom lite kris. Fast det var inte för papprets skull hon kom utan det var för att titta på Nisse Näck och snygga till Hedda. Så nu är Hedda snart redo för utställningarna framöver.

Hedda och jag har fått uppgift av Maria som vi ska träna på, blir nog ett första träningspass alldeles snart ;-)

I söndags var vi på Ivö, Albins "plastfarmor" släppte honom lös så han var mer än lycklig och det var nog rätt bra för både Anders och mig att se att han inte försvann.

När jag öppnade min mail idag hade jag fått mail av Anders syster Lena, tack Lena för det mailet! Bilden sitter på kylskåpet!

Jag är ledig i helgen, blir en det pappersfix och så måste jag ju ta tag i Heddas träning!

1 kommentar:

Heddas uppfödare sa...

Ja, träna på! Färdigheterna behövs kanske tidigare än vi anar!