måndag 10 maj 2010

Spårservice!

Idag efter jobbet skyndade jag mig hem, stoppade in Hedda och lite grejer i bilen och när Anders var där han skulle va (på jobbet som alla andra kvällar....) så styrde Hedda och jag mot Linnekulla.
Hedda vet hur Linnekullavägen känns, hon såg inte ut men började vråla i höjd med Syster Margits hus.
Maria hade ett spår till Hedda, det var ett begagnat anlagsspår. Hedda var först som hon brukar, "här går spåret matte jag vet jag ska bara kolla lite här och lite där först" så helst plötsligt så var det som om hon fick in en till växel. Det blev ett jäkla tempo och så var vi framme vid spårslutet. Hedda markerade vart skanken var i går, men där var den inte dag men till slut så ;-) Nöjd körde jag hem!

Om nån vill ha en dum bil så kan ni få min, är så trött på att det bara blir mer och mer fel på den. Dags att byta, kan ju erkänna att jag borde lyssnat på Anders när han tyckte det var dags att byta ;-) Men jag gillade ju min blåa fina bil....Men nu är den bara en pina som borde dränkas i Ivösjön.... Jag önskar mig en annan bil som inte dummar sig i parti och minut!!!

Inga kommentarer: