söndag 16 maj 2010

ÄNTLIGEN!

Nu har bilen äntligen gått igenom besiktningen, mycket hänger på vem man får där helt klart. Dessutom undrar jag hur deras testsystem fungerar. Ok att en sak kan bli sämre från besiktning till ombesiktning, men att en sak blir bättre utan att man har gjort nått åt det? Näää jag skulle inte tro det....

Så nu tänker jag inte dränka bilen i Ivösjön, men jag funderar absolut på att byta. Det vore bättre med en bil där vi får delarna billigt.....

Nästa helg är det utställning som gäller för Hedda, ska träna på tisdag. Vi är ringrostiga... Väntar på att höra av svärmor ifall hon kan följa med eller inte på lördag. Hoppas det!

Grattis tant uppfödare till Beas BIS!

1 kommentar:

Heddas uppfödare sa...

Grattis till besiktningen! Sälj nu eländet så fort som möjligt!

Tyvärr inten rallyträning på tisdag, jag ska döma prov, så därmed ingen utställningsträning...