lördag 25 april 2009

Måsjävlar!

Jag har funderat på att byta sovrum, men jag funderar på om det inte är jobbigt med morgonsol som det skulle bli då. Men vad är värst? 200 skrikande måsar på taket av längan eller sol i sovrummet? Solen borde man kuna mota bort med en mörkläggningsrullgardin, men måsjävlarna kräver ju lite mer och de lär väl aldrig ta slut.... Kan ju tillägga att det börjar skrika vid 4-5 tiden! Men tills jag har bestämt mig finns det kanske någon som vill komma hit och skjuta fågel?

Jag fattar för det första inte vad de jobbiga fåglarna gör här, flyg till havet för bövelen!!!

4 kommentarer:

Heddas uppfödare sa...

Äcsh, det är bara nyttigt att komma upp om mornarna! Tänk så mycket du hinner få gjort!

Cathrine Jonsson sa...

Ja, eller bygg en swimmingpool så känner de sig än mer hemma ;))

Veronica sa...

Vet precis vad du menar. Måsarna har hållit till på mitt tak också. Vet inte varför, men de har tack och lov försvunnit nu.

Cathrine sa...

Grattis Hedda till dagens bravur!