fredag 17 april 2009

Flera nya rader ;-)

Nu har det hänt grejer!

Hedda har fyllt ett år, det firade vi på inoff med Maria och Maria. Hedda blev 3 bt och efter utställningen var vi hos Maria E och åt tårta. Hedda fick fina presenter! Den stora favoriten var strasshalsbandet.

Albin och jag har varit ute i spårskogen, Albin var så duktig så fast hans matte borde smiskas upp. Hon litar inte på honom, hon tror att han är vilse fast han är helt rätt... Men det blev en 1:a så nu är det "bara" 2 kvar!

På hemmafronten händer det också saker...Jonas ska flytta ifrån huset...
Ibland blir inte livet riktigt som man hade tänkt. Men det behöver kanske inte vara negativt... Men det är klart att det känns när drömmar krossas. Fast jag tror att även om det inte blev som jag drömde om när jag för 3 år sen emigrerade till Skåne så kommer det ändå bli bra.
Men ni som tyckt att jag varit konstig och lite borta ett bra tag förstår nu varför.

På söndag fyller Albin 2 år, tänk vad tiden går snabbt nyss var han en liten vit mus!

4 kommentarer:

Heddas uppfödare sa...

Nej, allt blir tyvärr inte som man tänkt sig. Fast tänk vad bra att du träffade mig och fick en sådan jättebra kompis! ;) Och Hedda!

Ida&terrierna sa...

Ja Maria absolut! Jag ångrar inte att jag har emigrerat, jag har fått så mycket annat på köpet! Vänner, hundar, jobb så jag trivs verkligen!!

Veronica sa...

Grattis till Hedda i efterskott!

Grattis till Albin lite i förskott och förstås till 1:a priset i öppenklass!

Skönt att du blickar framåt.

Heddas mammas farmor. sa...

Grattis till Albins 1a pris i spåret!!!
Vi är väldigt glada för att du blev skåning och medlem i vår borderterrierfamilj ;).
Önskar er en fortsatt bra helg.