onsdag 14 maj 2008

Vår, varmt och vårförkylning...

Jag låter raspigt, men mer är det inte. Det beror inte på att jag druckit whiskey för det dricker jag inte alls.... Tur jag är ledig fram tills måndag iaf. För när man jobbar går det ju inte att vara tyst. Man måste svara på frågor och tjata och knata...

Jag hade liksom glömt att det är utställning i helgen, eller jag kom på det förra veckan. Blir spännande att se hur det går, Albin barrar som en julgran utan barr så vi får väl se. Har precis badat både honom och Matilda så nu kanske det blir lite bättre. Selma är ren och fin så hon behöver bara klippas. Hon har päls så det räcker till hela familjen....

Albins spårande, jag var mkt nöjd med honom i söndags. Han går som en klocka! Nu gäller det bara att öka längden så att han har ork för anlagsspår. Men det hr hänt en hel del i hans spårande så jag tror inte det ska vara några problem alls.
Efter kursen var vi och kollade på Humlas och Winstons valpar, ursöta små borderterrier och vet ni vad. En av de valparna ska flytta hem till oss! Ikväll ska vi dit igen, kameran ska med. De dog i söndags så det blev inte mkt fotat.
Ni behöver ju inte fråga om jag är galen som ska ha 4 hundar, för galen vet ni väl att jag är ;-)

Imorgon ska jag fota trimrummet och lite annat, har fått så mkt tjat från folk som vill se så imorrn så blir det bildvisning här i bloggen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Svar på ditt inlägg i min blogg: Jag ska tävla denna helgen, båda dagarna, från 8 på morgonen... du ska på fjantutställning antar jag? ;-)

Och fyra hundar varav en terrier som inte ens är fox, ja du är galen!!! Jag menar vad ska du med den till? ;-)

Anonym sa...

Så du ska bli jägare?

Du behöver inte ge mej sakerna, för det blir ju en extra åktur. Jag orkar iaf inte köra nånstans själv så då begär jag inte att du ska det heller, snällt va ;-)

Och det är bara platta småsaker jag får plats med i bilen så då kanske posten går lika bra...