måndag 19 maj 2008

En helg fylld med utställning...

Ja nu var den här helgen över. I lördags fick både Albin och Selma släta ettor, igår fick Selma en 2:a och Albin blev BH Reserv. Jag är nöjd med helgen. ALbin behöver tid och Selma ska sluta försöka flyga med sina öron....

Det var kul att få se Heddas pappa ta cert också, jag menar där är ju mkt svårare för Borders är det många många fler av än av foxar.

Jag skulle shoppat en del igår men det fanns inte mkt så det ska jag göra i Höör imorgon istället, shoppa är kul ;-) När man ska ha en ny liten hund behövs det faktiskt lite nya saker.

Idag är det dax för datakurs med jobbet, det måste va bland det mest meningslösa jag har gjort i hela mitt liv. Sist fick vi" lära" oss att surfa på nätet och spara i mappar och favoriter.. *suckar* Undrar vad vi ska göra idag.....

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis igen till alla fina resultat i helgen!!!

Hoppas datakursen var givande ;-).

Kram

Anonym sa...

Tuggar Albin fortfarande på öronen? Kan han inte nöja sig med Matildas!? ;-)

Är Hedda nytillskottet eller mor till valparna?

Anonym sa...

hehehe datakursen låter, hmm, intressant :P