tisdag 27 maj 2008

Jag är lika ynklig som en man...

Ja nästan iaf... Inte riktigt, Jonas börjar bli sjuk och han har redan blivit ynkligare än vad jag är. Jag var hos doktorn idag, lungorna är sjuka och det är öronen också så det blir att äta en hästkur med antibiotika och vara hemma resten av veckan... Inte kul!

Nu skajag släpa mig ut i köket och ta mig lite glass, det är en stor ansträngning ska jag be om att få berätta.

Nu när man är soffliggandes mest hela tiden ser man en del reklam, jag har en favorit. Det är för Dafgårds färdigmat tror jag, den där ungen som hittar sin pappas bok med kamasutra. Det kan roa febersjuka mig oerhört *S*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Den reklamen roar fler ;-).

Kämpigt att vara så illa däran nu när värmen kommer och allt.... Krya på dig.

Kramar från mig

Anonym sa...

Krya på er!