onsdag 7 maj 2008

Längesen sist....

Ja nu får jag ta mig i kragen. Det är ju jättelängesen jag bloggade.


Den senaste tiden har bestått av:

*Årsmöte och aktiveringsdag- Mycket trevligt och det ska bli en rolig tid som sekreterare.
* Besök hos grävlingen. Kuuul sa Albin. Näää sa Selma.

* Några dagar i Småland i samband med mormors begravning.

*Fixat ett trimrum/förvaringsrum för hundrelaterade saker i den fd sadelkammaren. Blev rysligt bra.

* Röjt upp i stallet, nu ser det inte så hemskt ut, vi har ju inte hästar men vi är bra på att inte köra saker till tippen som vi borde ;-)

Idag blir det jobb, ska fixa lite här hemma först. Jag vet inte vad det beror på men jag har fått en väldig energi till att fixa här hemma.

En annan helt galen sak, för nån vecka sen fick jag flera konstiga telefonsamtal. När jag svarade var det en melodi och folk som frågar efter portkoden. Tänkte inte mer på det då utan trodde det var nån som drev med mig. Idag hände det igen. Ringde Jonas och frågade vad det kunde va. Det är från huset han bodde i i stan, så trycker jag 5:a så släper jag in dom. Det känns ju inte lite galet *S*

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad avundsjuk jag blir när jag ser bilden på er grytträning. Jag måste få tummen ur...