tisdag 15 december 2009

Lycklig

Många gånger den här hösten har jag frågat mig och jag har frågat Anders när ska det vända, när ska jag få vind i seglen? Allt från ekonomiska bekymmer till körkortet och en väldig massa annat har drabbat mig i höst och eftersom det drabbar mig drabbar det ju även Anders men han har stått där som en klippa hela tiden. Utan honom vet jag inte hur jag hade rett ut allt...

SÅ fort jag tänker att nu kan det inte hända nått mer så är det någon ny motgång.
Men nu känns det faktiskt som det har vänt, nu är det bara att hoppas att det verkligen är så!!

Igår fick jag brev från länsstyrelsen, jag stod mitt ute på grusvägen i mörkret och slet upp kuvertet i det svaga skenet av en gatlykta och läste 1 månad!!!! EN ynka månad blir mitt straff, det är märkligt att EN månad utan körkort kan vara nått att vara glad över men jag är riktigt jäkla glad att mitt straff blev lindrigare än det skulle ha blivit.

1 kommentar:

Cathrine Jonsson sa...

Underbart! Tur du har dem.

Kram på dig!