tisdag 8 december 2009

Bilen har varit hos doktorn

så nu hoppas jag verkligen att det är slut på allt krångel!! Inte för att jag kör bil men jag vill ju inte att min älskling ska behöva stå ut med allt strul och jag vill ju inte att vi blir stående nånstans.....

Idag försöker jag skapa julstämning här pyntar och fixar och bakar julmuffins. Jag hoppas det kan bli riktig julstämning med glögg när Anders kommit hem, om han köpt glögg vill säga men det tror jag nog.
Jag är ju helt tokig i julen så jag tycker verkligen om att pynta och få till en mysig stämning.

Hedda är så arg på Albin, han har ju slickmani och innan har hon låtit honom hllas när han vill tvätta hennes öron. Nu blir hon totalt galen och det är han inte beredd på!

1 kommentar:

Cathrine Jonsson sa...

En mysig tid nu! Man kanske ska pynta till helgen....??

Hoppas det blev glögg ikväll och att bilden är piggare.