onsdag 16 december 2009

Dagens blogg tillägnar jag

ANDERS!!
Nu har jag varit utan körtkort i 16 dagar lite drygt. Resan hem från Tingsryd när jag hade blivit av med kortet hann jag tänka många tankar.
Hur skulle allt bli? Skulle Anders stå ut med att köra mig hit och dit utan att bli totalt trött på mig? ;-)
Allt låg ju liksom på honom, det finns ju inga andra möjligheter för mig att ta mig fram utan att få skjuts. Det har ju inte känts helt bra för min del.....
Men min Anders han är helt underbar, inte en gliring, inga retsamma kommentarer, inget gnäll över situationen. Tack älskling för att du står ut med att leva med en icke mobil fartdåre!!

Nu ska hundarna och jag gå ut i snön och busa lite!

1 kommentar:

Cathrine Jonsson sa...

Fint ni har varandra!

Stor kram och njut även av snön