fredag 17 juli 2009

Matilda på besök

I morse var jag och hämtade Matilda på Jonas jobb, jag skulle in till banken och skriva på lite papper. Först var Matilda och jag i rastgården, jag satt i skuggan och njöt och Matilda nosade runt så hon var precis skummig runt nosen. Sen fick Matilda sitta och vänta medans jag var på banken sen körde vi hem. Gissa om hon blev glad när hon såg vart vi var?! De tre galna på andra sidan staketet var lika glada dom!

Min sista semesterdag idag, ja mina dagar är inte slut men jag har inte mer semester för den här perioden. På måndag börjar jag jobba, börjar med 5 dagars stugsemester så det känns ju helt ok ;-)

Imorgon är det grytet igen!

2 kommentarer:

Veronica sa...

Kan tänka mig att det var ett kärt återseende. :-)

Cathrine sa...

Kul att träffa Matilda en stund! Ha det så gott på jobbet. Själva håller vi på med husbestyr och kollar möbler ute och inne. Spännande (och kostsam) tillvaro man hamnat i ;)