lördag 18 juli 2009

Grytrapport!

Idag var vi i i Fredskog igen. Jag var lite rädd att det skulle vara en engångsföretelse med Albin förra veckan. Men icke då! Med lite hjälp så var han uppe på hyllan. Han gör ett riktigt bra jobb! Hedda var lika taggad som innan och skriker som en stucken gris innan jag släpper henne. Hon är så duktig, klarade hyllan utan hjälp (fast nog f*n vet jag att hon kan hoppa högt så jag borde inte va sååå förvånad)Hon är lite väl envis bara och bryter inte så lätt men det är ju både på gott och ont! Jag är så glad över att det går så bra iaf!

Nu har Albin och Selma åkt till Småland på kollo hos mina föräldrar,hoppas dom sköter sig!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej,det har flyttat in en sexgalning i vårt hus.Han fick sova med Morfar för att han inte kan låta bli Selma.Annars så har dom skött sig bra än så länge.Men detta är ju bara början......Tur att man har semester Kram Mormor

Ida&terrierna sa...

Jag fattar inte varför han beter sig så... Men han har väl hört vad som ska komma ska kanske ;-) Pussa dom från mig och Hedda

Cathrine Jonsson sa...

Det brukar väl vara "andra regler" när man är på kollo - det är väl det som är själva grejen ;-))

Härligt Ida att det lossnat för Albin. Hedda coolar säkert ner sig när det inte är lika laddat och nytt längre.
Kram