fredag 28 november 2008

Icke fungerande mail

Du som försökt maila mig under de senaste dagarna och inte fått svar, prova igen eller ring mig mailen har inte funkat som den ska....

Idag är jag ledig! Skönt!

Det är rörigt på jobbet, så ingen vet när den ska jobba. Det har ändrats flera gånger fram och tillbaka så vi får väl se om vi kan komma dit när vi ska. Man kan ju hoppas iaf! Har iaf insett att både jag och Jonas är lediga hela nyårshelgen men vad ska vi hitta på. Lite bökigt när man har 4 hundar....

Igår var Maria och Therese här och vi tränade. Tänk vad våra labradortanter har blivit duktiga! Ada är ju värsta stjärnan! Matilda behöver rätt många försök på sig att inse att hon gör rätt och när hon väl inser det så blir hon överlycklig! Det är härligt att se!

Förresten, vi har en liten brun tjuv här. Hon är nog kanin eller nått för hon stjäl gurka nästan ur munnen på mig. Jag var inte alls beredd när det kom en liten brun kanonkula upp i soffan och stal min gurkbit. Jag var dock snabbare än den lilla bruna och muddrade henne.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Nu är den andra tanten anmäld till My Dog, båda dagarna.

Anonym sa...

Grönsaker är både gott och nyttigt ;)

Anonym sa...

Maria, Kul att vi lyckades göra ett inlägg precis samtidigt ;)

Ida&terrierna sa...

Vad kul att tant Ninja ska följa med! Jag längtar redan!

Anonym sa...

Jag blir tokig på yahoo, mailen till både dig och Karoline studsar fortfarande tillbaka. :-( Ni får dem väl till slut hoppas jag.