lördag 5 april 2008

Hissa och dissa!

Jo jag brukar lyssna på Rix Fm och nu vill jag hissa och dissa. Jag börjar med att dissa tre saker.
1. Hysteriska pilska Albin. Mattes kille har blivit ett hysteriskt monster... Ge tbx min vanliga Albin!!
2. Slampiga tikar! Nu tycker jag löpen ska va över!
3. Förlorad sömn, jag vill inte höra mer pip. Jag vill sova!

Så vill jag hissa 3 saker, det är ju mycket trevliga förstås!
1. Trevliga kompisar med hund, mycket trevligt att dela intresset med flera!
2. Viltspår, det är verkligen roligt!
3. Spinnande katt i sängen på morgonen. Jag lyckades somna om och Olga höll mig sällskap i flera timmar. Mycket trevligt!!

Så då var mitt hissande och dissande över!

Natten till igår jobbade jag, vet inte hur många gånger jag vaknade. Jag sover alltid dåligt om jag bara jobbar en natt, efter ett par går det bättre!
JAG ÄR TRÖTT! Eller det är bara förnamnet, som sagt det blev ju lite sömn natten till igår, i natt eller säger man i morse var jag hemma 3.45. Somnade som klubbad säl och så började Albin pipa vid 6 tiden...
Albin borde va helt slut, har inte sovit ordentligt på två nätter. Sov inte mycket igår på dagen heller men han klarade ändå spåret jag lagt.
På tal om spåret, det är vildsvin i skogarna där Karoline bor. Tycker det är lite otäckt när man inser att de är nära... Bra störning är det iaf ;-)
Både Lakrits och Selmas höglöp borde va över men det är det inte...... Men det är tydligen bara Albin hon har ögon för, kastraten Sune fick inte jucka på henne. Han blev dock kär i kastraten Matilda ;-)
Albin ser hemsk ut, han var precis lagom i hullet innan, kanske lite tunn. Nu kan man spela piano på hans revben....Karoline lyckades lura i honom mat i natt iallafall.
Idag ska jag jobba, imorrn är det kurs igen. Jag hoppas att lille herr K*tbock kan koncentrera sig!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Skönt att det blir som vanligt för Albin nu. Han har blivit ett riktigt benrangel, stackarn!
Det var en trevlig fredag, och skönt att ni inte blev uppätna av några vildsvin....