söndag 20 april 2008

Albin 1 år

Ja igår fyllde Albin år, mer om det kan ni se på http://www.linnekullagard.se/
Det som inte står med är att Karolines pappa som också går kursen med sin Airedale inte bara åt tårtan som jag gjort för oss människor. Utan han började med att smaka en bit av hundarnas tårta innan vi hann stoppa honom!

Sen när vi kom hem hit jag och Karoline så fick jag började med att försöka få tag i mamma som ringt massor av gånger. Lyckades till slut och det hon skulle säga hade jag redan räknat ut. Mormor hade somnat in vid 13 tiden igår. Nu är det ju tyävärr så grymt att jag inte hade några som helst känslor för henne och hon hade inte för mig. Så jag känner ingen som helst sorg..

När jag var klar med allt ringande gck vi ut och testade hinderbana. Först var Selma bara knasig och förvirrad men sen så ramlade poletten ner. Jonas kom hem och Matilda fick också testa, hon började med att försöka appotera konorna och slutade med att på nått vis lyckas vända inne i ena tunneln som egentlign var alldeles för smal för det.. Trodde jag skulle kissa på mig av skratt :-D

Albin fick en himla fin leksak av Karoline och hennes hundar, jag hoppas den blir långlivad! Jag tror den är lite bättre än Matildas stora hund som bara går sönder. Mina hudar leker oftast alla ihop och då har Matilda en stor leksak i munnen och så hänger det två foxar i den. Dt är inte så många leksaker som håller för sånt!

Nu är det frukost, eller ad man ska kalla det när klockan nästan är 10.15 sen blir det jobb.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hinderbana... kan det månne vara förberedelser inför nästa helg? Spännande...

Anonym sa...

Matilda såg verkligen kul ut när hon vände i tunlen!
Tack för goda tårtor hälsar Karoline, Russin och Lakrits!

Anonym sa...

Grattis i efterskott =)