torsdag 10 april 2008

En massa energi!

Visst är det häligt när man vaknar pigg och glad och får en massa nyttiga saker gjorda! Här måste vi städa jämt känns det som, både Selma och Matilda fäller rätt mycket nu och alla skitar ju ner med sina fötter. Olga är rätt bra på det också, fast hon gör mer tassavtryck här och var. Så städa gjorde vi också innan Jonas körde in till sjukhuset för att lämna snarkmätaren han haft i natt.
Nu håller jag på att baka bröd, hoppas det blir gott och lyckat. Drog i från och la till i från ett recept så man vet ju inte....

Tänkte spåra med Albin idag men kom på att selen ligger i bilen och Jonas har ju bilen. Men jag lägger det och så får jag gå det när Jonas kommer hem. Kan va intressant att se hur det går utan snitslar för givetvis ligger de också i bilen ;-)

Jag höll på att skratta ihjäl mig åt Selma och Matilda häromkvällen. Matilda är ju en labbe ut i klospetsarna, rapar och fiser som en hel karl. Jag höll på att fixa med hundarnas mat och Matilda satt ju där och talade om att det var bråttom bråttom bråttom hon skulle snart falla död ner av hunger. Så fes hon och Selma for i väg för att skälla ut ljudet, blev ju inte lite dumt när hon inte visste vilket håll hon skulle rusa åt och ljudet det var ju borta *S*
Selma är kanske inte så smart men hon är söt ;-)

1 kommentar:

Anonym sa...

*ler* härliga tjejer du har! Kan se "fisscenen" framför mig!