onsdag 5 mars 2008

Nästan frisk igen

Ja nu har jag bara lite harkel kvar sen kan jag nog räknas som frisk, nackspärren är också nästan helt borta. Förstår inte vad dessa krämpor kommer av. Är det för att det är mindre än en vecka kvar tills jag blir ett år äldre kanske??

Idag har vi hållt på med operation storstädning, fattar inte hur det kan bli skitigt så fort... Imorrn ska vi ta och få bilen ren och snygg och lite småplock här hemma. Lite tavlor på väggarna borde det nog va dax att få upp tex.. Det är inte ofta jag och Jonas är lediga samtidigt så man får passa på att göra nytta då.

Jag ska ge mig ut och resa påskveckan, så jag måste kolla om mamma och pappa kan ha två hundar. Tänkte bara ta med mig Selma. Hon behöver få komma ut i världen ensam lite... Det gäller bara en natt så jag hoppas att mamma och pappa tycker att det är ok. Jonas ska på kurs i Sthlm och jag tänkte följa med upp. Så det ska jag också fixa imorrn eller idag heter det nu 00.04 blev klockan precis.. Bloggens klocka är dock inte som den borde...

Nu ska vi sova!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej jag har två mejladresser.. sedren@hotmail.com och sanna@kennel-century-fox.com

Anonym sa...

Spännande för Selma att komma upp till Storstan en sväng!