torsdag 13 mars 2008

Ett år äldre

Ja i tisdags blev jag ett år äldre, men först igår fick jag presenten av sambon. En ny dator med en skitsnygg väska till. Det blev jag verkligen glad för!

Idag ska jag bada hundar, Matilda tar sån tid att bada...

Jag har stukad fot, jag fick två foxar på benet i en jäkla fart så foten vek sig åt fel håll. Det var ju inte så skönt precis...

På söndag är det dax för Albins första officiella utställning, det bli spännande. Han är fortfarande väldigt tunn men det syns ju iaf att han är junior ;-)

Imorgon får vi nattgäster så idag ska jag fixa här hemma och snygga till gästrummet. Cathrine och Niilaz kommer. Det ser jag fram emot!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det ska bli jätteskoj att komma och hälsa på er! Synes snart!

Anonym sa...

Grattis till dig! Skit med stukad fot, speciellt i ringen till helgen. Lycka till med Albin och hoppas ni slår dem alla.

Anonym sa...

Grattis!!!

Anonym sa...

Grattis i efterskott!!

Lekpedagog sa...

Hej min kära kusin! :-) Hörde lite skvaller om att du fylt år. Ett jätte stort grattis till dig! Hoppas att du hade en bra födelsedag?! Kramar Anna