fredag 31 augusti 2007

Albin är mer än lovligt äcklig!

Igår så hittade han en mus som han svalde hel, jag tyckte visserligen att det var så äckligt så jag ville spy men jag trodde väl att den kom upp om det var det den skulle. Jonas var inte av samma åsikt så han ringde veterinären som tyckte att det var lika bra den fick komma upp... Jonas åkte dit med honom och det gick så bra så ;-)

Imorgon ska vi till Hässleholm på inoff, ska bli skoj. Det ser ut som man kastat in tänderna i munnen på Albin just nu. Men det blir nog bra när han bytt klart. Hoppas även på ett lite bättre resultat än sist, vore ju trevligt att bli placerad i finalen....Efter utställningen ska vi till Albins och Satines uppfödare.

I helgen ska vi få hjälp med att fixa väggarna i tvrummet så ikväll blir det att slita ner tapetresterna, dötråkigt men det blir nog snyggt sen...

Nu har jag förresten ändrat så alla kan skriva kommentarer här, så varsågod! ;-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Ida! Jga är också nyfiken på vad det ska bli för fox...
Vår lille man, Ruben, han som har "spik i foten" mår alldeles bra, han avlastar nog tassen lite, men det är kanske mest gammal vana. Enligt röntgenbilderna så är allt läkt ok. Men man blir ju lite hönsmamma! sista brodern Ving är från idag och provbor hos en fodervärd. Hoppas det går bra för Ving verkade stortrivas med de tvåbenta busgrabbarna som blir hans nya bröder.
//Agneta

Anonym sa...

Men nu förstår jag inte, åkter ni till veterinären när han äter bajs också? När blev det farligt att äta möss?