fredag 24 augusti 2007

Helg!


Äntligen är det helg! Har varit en slitsam vecka....


Nu har vi sålt allt vi haft på annons på blocket. Det ser dock lite tomt ut i tvrummet. Men det är ju meningen också. Jag har slitit ner tapeterna och om två veckor kommer nya soffan så nu får vi sätta fart.


På lördag eller egetligen imorgon då eftersom klockan plötsligt blivit så mycket ska Albin ställas ut för första gången. Ska bli skoj att se hur det går. Satine ska också ställas, efter att hon blev skrämd har vi haft det jobbigt och det är ovant för mig som är van vid en mer busig och tuff hund. Men det ska funka, det har funkat innan så det är bara att fortsätta så ska det väl ge sig!

Det blir extra skoj på denna utställningen, den är i Småland så det blir med kompisarna därifrån.


Albin gjorde mig förvånad häromdagen, hade honom lös. Det kom folk och gick men han sprang inte dit. Jag är mycket nöjd!



Matilda fäller, fattar inte att det kan finnas så mycket päls på en labbe.... Det blev en hela kasse full igår när jag borstade.


Nu är det dax att göra som resten av famljen, dvs sova!

Inga kommentarer: