onsdag 3 december 2008

Snön vräker ner

och det är riktigt mysigt att sitta här och titta på när det blir alldeles vitt! Undrar hur länge det får ligga?

Idag när jag lämnat Jonas på jobbet styrde jag kosan mot Heddas rötter.
Jag fick tillbringa en stund i en skön fotölj i Villa Linnekulla under tiden som Albin fick massage av Maria. Jag njöt nog lika mycket som Albin av att bara sitta där och lyssna på den rogivande musiken.
Det är andra gången nu som Maria har masserat Albin och man såg tydligt idag att han fattat galoppen. Han var som en annan hund om man jämför med sist Maria masserade honom. Riktigt kul att se hur han njöt! Hit vänder man sig om man vill få sin hund masserad: http://www.linnekullagard.se/
Jag hade med mig Hedda också för igår så Heddas husse att Hedda såg ut som en rugguggla. Jag hade köpt med mig lite muta (inte för att jag behöver muta Maria men iaf)Hedda gick in i Villa Linnekulla som en ljus randig rugguggla och kom ut som en vacker röd hund!
Tack för hjälpen Maria!

Nu har jag lite sysslor att göra innan det är dax att hämta sambon på jobbet!

Inga kommentarer: