måndag 8 december 2008

Ett ilsket monster!

Ja nu har det flyttat in ett litet monster här. Det är någon som har tagit vår vanliga Selma och bytt ut henne till ett monster. Ja iallafall Albin är helt övertygad om det!

Jag har ju väntat på Selmas löp i en månad och jag började bli riktigt orolig så hon fick följa med till veterinären. Men det var inget fel på henne. Nu har löpet iallafall kommit! Det betyder att Selma måste läxa upp Albin så fort han inte gör som hon tycker att han ska, han har dock minne som en guppy så det blir ofta han måste få ett kok stryk av Selma! Nu hoppas jag att Hedda blir inspirerad och börjar löpa hon också.

Det blev ingen bio för oss igår, Jonas var sjuk. Han ringde mig på jobbet och beskrev alla symtom. Han var såååå dålig. Men är man till åren kommen, inte van vid starka drycker längre så ska man kanske hålla sig till vatten?! Får väl se när vi ska gå på bio....

3 kommentarer:

Anonym sa...

Heja Selma! Grabbarna ska hållas kort. ;-)

Anonym sa...

Nu fattar jag! När du skrev igår kväll att Jonas fortfarande var döende trodde jag du menade att han kände av lunginflammationen, inte att han var bakis! Vuxna karlen ska hålla sig borta från sådant! Pinsamt för Hedda att bevittna! Hon är ju bara barnet! ;)

Anonym sa...

Haha tror du det känns skönt att ha en kastrerad tik när man läser om detta? :P